پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
نشستی برای هم‌سویی

نشستی برای هم‌سویی

- 1403/01/30

نخستین نشست هم اندیشی شورای مدیران حوزه معاونت توسعه پارک علم و فناوری خراسان در سال 1403 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، نخستین نشست شورای مدیران معاونت توسعه فناوری پارک علم و فناوری خراسان در سال 1403 با حضور معاون و مدیران این معاونت برگزار شد.

در این نشست هر یک از مدیران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات حوزه کاری خود، به بیان چالش‌ها و مشکلات موجود پرداختند.

در ادامه مسعود جمشیدیان زرمهری، معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری خراسان به بیان تعیین سرفصل‌ها، هدفگذاری جهت افزایش بهره‌وری و بهبود کیفیت عملکرد مجموعه پارک علم و فناوری خراسان پرداخت.

در ادامه این نشست رضا قاضی‌خانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و همچنین امیری رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

شایان ذکر است در این جلسه به تبادل تجربیات و بررسی مسائل و چالش‌های موجود در روند حمایت از شرکت‌ها نیز پرداخته شد.

دانلود پیوست خبر رضا قاضی خانی رضا قاضی خانی مسعود جمشیدیان مسعود جمشیدیان سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.